Cum dracu curat baschetii?

30 mart.

Azi de dimineata , pe la un 9 asa , dau sa ies din bloc . Pana aici , nimic in neregula . Merg in statie , astept autobuzu’ , eu linistit cu castile-n urechi , nush ce , cand vad un taximetrist cu viteza foarte mare trecand printr-o baltoaca si stropindu-ma pe bascheti . Deci  m-a facut fleasca ! Pana la urma , mi-am bagat picioarele in ea de scoala si m-am intors frumusel acasa . intrebarea e : cum dracu’ curat baschetii ?! prescrieti-mi ceva , nush , dar mai vreau sa ii port ceva timp ca abea i-am luat . O problema mai e ca erau si albi. deci , heeeeeeeeeeeeeeeeeelp!

aratau cam asa…





2 răspunsuri to “Cum dracu curat baschetii?”

  1. Grapefruits 30 martie 2010 la 20:26 #

    ***ii pui
    app de link, te trec acum in blogroll, prefer sa ma treci Grapefruits.

    Ne mai citim 😉

  2. Grapefruits 30 martie 2010 la 20:25 #

    ii pui intr-un lichean cu Vanish 🙂 sau, daca te lasa mama, ii pun intr un cosh de perna vechi si ii bagi in masina de spalat, ies foarte curati! Oricum, poti sa incerci si varianta clasica, cu detergent si perie!

Lasă un comentariu